۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

فرماندار همدان:

سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت راهبرد اصلی پیش روی انتخابات است

سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت راهبرد اصلی پیش روی انتخابات است

همدان- فرماندار همدان گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان همدان با اشاره به ضرورت تلاش مجریان در جهت تحقق انتخابات سالم و باشکوه اظهار داشت: ضمن توجه ویژه به مقوله اطلاع رسانی نباید فضای رسانه‌ای را از دست بدهیم و در برابر اقدامات دشمن برای سیاه نمایی، اجازه ندهیم بر اذهان مردم اثر گذار باشند.

وی افزود: عملکرد دولت آنطور که باید دیده نمی‌شود و علیرغم اجرای طرح‌ها و اقدامات قابل توجه وقتی رسانه‌ها را مرور می‌کنید بیشتر به فضای مطالبه‌گری و نقد توجه می‌شود و در بیان عملکردها و دستاوردها و ایجاد امید در جامعه نیاز به کار بیشتری داریم.

فرماندار همدان نظارت و قانون گذاری را از جمله مقوله‌های مهم در امر انتخابات دانست، گفت: و ملاک ما در انتخابات قانون و رأی مردم امانت است و لذا فرایند اجرایی انتخابات و عملکرد مجریان باید صرفاً بر مبنای قانون و فارغ از هرگونه گرایش و جانبداری باشد.

مخفی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت هفته دولت و دهه مبارک فجر جهت تکمیل و بهره برداری طرح‌ها و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی در مردم باید در همه دستگاه‌های اجرایی مد نظر قرار گیرد.

در این نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات به بیان نقطه نقطه نظرات خود در زمینه امور اجرایی کمیته‌های پرداختند.

کد خبر 5825262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha