۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴

به منظور شرکت در جشنواره بین‌المللی اسب کُرد؛

هیات اقتصادی و گردشگری اقلیم کردستان عراق وارد کرمانشاه شدند

هیات اقتصادی و گردشگری اقلیم کردستان عراق وارد کرمانشاه شدند

کرمانشاه- هیات اقتصادی و گردشگری اقلیم کردستان عراق به منظور شرکت در جشنواره بین‌المللی اسب کُرد و توسعه همکاری ها وارد استان کرمانشاه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت اقتصادی، تجاری و گردشگری متشکل از مدیران گردشگری، اعضای اتاق‌های بازرگانی استان‌های مختلف اقلیم کردستان و فعالان حوزه صنعت پرورش اسب کُرد ظهر چهارشنبه با استقبال رسمی مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق، دبیر اتاق بازرگانی، فرمانده هنگ مرزی و معاون فرمانداری قصرشیرین از طریق مرز پرویزخان وارد استان کرمانشاه شدند.

یونس امیری مشاور و دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی اسب اصیل کُرد ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال جاری در استادیوم ورزشی انقلاب کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: اتاق بازرگانی کرمانشاه و میراث فرهنگی استان از اتاق‌های بازرگانی اقلیم کردستان مدیران گردشگری، و فعالان حوزه صنعت پرورش اسب کُرد برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آوردند که با استقبال مواجه شد.

مشاور و دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق تصریح کرد: این هیأت امروز از طریق مرز پرویزخان وارد استان شدند و در روزهای پنجشنبه و جمعه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین هیأت مشترک اتاق‌های بازرگانی اقلیم کردستان از برخی مجتمع‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی و همچنین گردشگری استان بازدید می‌کنند و درباره توسعه مناسبات تجاری گفتگو خواهد شد.

کد خبر 5828676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha