۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴

به مناسبت غدیر؛

۴۶۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی در استان سمنان پرداخت شد

۴۶۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ۴۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشتی به صورت نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های زندانیان استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عبدالهی صبح جمعه در مراسم تقدیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده زندانیان استان سمنان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ایام دهه ولایت و امامت سال جاری میزان ۴۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشتی به صورت نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های زندانیان نیازمند به ویژه خانواده‌های سادات زندانی نیز اهدا شده است.

وی افزود: دستگاه قضائی استان سمنان قصد دارد در برنامه ملی و مذهبی علاوه بر سایر ایام که حمایت‌های مادی و معنوی را پیگیری می‌کند به بهانه این ایام، روحیه ایمان و امید را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، آموزشی و تفریحی برای خانواده‌های زندانیان نیازمند تقویت کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر در مراسمی که به یمن این ایام برگزار شده بود در جمع خانواده‌های سادات زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سمنان حاضرشده تا در این روزهای شادی و سرور با تکریم این خانواده‌ها، لبخندی را بر چهره فرزندان و همسران سادات زندانی نشانده باشیم.

کد خبر 5829720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha