۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

دبیر ستاد سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی عنوان کرد؛

پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان اجاره خانه نیازمندان

پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان اجاره خانه نیازمندان

همدان-دبیر ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی گفت: ۳۰۰ میلیون تومان رهن واجاره ۸ خانواده نیازمند توسط گروه جهادی سردار سلگی پرداخت شد.

علی زبرجدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات گروه جهادی سردار شهید حاج میرزا سلگی اظهار کرد: تأمین جهیزیه، درختکاری، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم از اهم برنامه‌های این گروه جهادی است.

وی افزود: همچنین کارهای فرهنگی شامل مشارکت در گروه سرود سلام فرمانده که ۸۰۰ نفر از نوجوانان همدان در این زمینه به مسجد جمکران اعزام شدند از جمله اقدامات است.

دبیر گروه جهادی سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی با اشاره به برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید حاج میرزا سلگی گفت: این سالگرد در حسینیه امام با حضور ۳ هزار نفر در سفره افطاری، توزیع غذای گرم در وعده سحر و افطار به تعداد ۸ هزار پرس غذا در ماه مبارک رمضان، توزیع بسته معیشتی و غذای گرم در روستاهای محروم گل تپه و قهاوند در ماه مبارک رمضان از صورت گرفت.

دبیر گروه جهادی سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی با اشاره به پخت و توزیع ۵ هزار غذا برای نیازمندان و مهمانی ۱۸ کیلومتری در عید غدیر بیان کرد: در عید قربان ۸ دست قربانی در عید سعید قربان انجام شده است.

زبرجدی خاطرنشان کرد: همچنین از خدمات اجتماعی که شامل توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، تأمین جهیزیه و تأمین هزینه‌های اجاره خانه خانواده‌های نیازمند می‌توان نام برد در نهایت هدف از انجام برنامه‌های جهادی این است که یاد شهدا و سردار سلگی را برای همیشه زنده نگه بداریم.

کد خبر 5832321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha