۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸

دبیر اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری:

اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی آرمان برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی آرمان برگزار می‌شود

سیفی گفت:مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی آرمان سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه از ساعت ۱۷ در برج میلاد تهران با حضور علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سیفی، دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی آرمان، گفت: در این دوره از مسابقات آرمان حدود ۶۵۰۰ نفر در بخش‌های مختلف شرکت کردند. پس از مرحله ارسال آثار شرکت‌کنندگان و بررسی اولیه آثار، مرحله داوری بخش‌های مختلف از جمله قرائت، حفظ، مفاهیم و… با حضور اساتید و داوران بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد و از میان این تعداد ۸۳ نفر به عنوان برگزیده این جشنواره شناخته شدند. همچنین در این مسابقات پویش صلوات خاصه امام رضا (ع) را هم داشتیم که ۲۳۰ شرکت‌کننده داشت و مقرر شد به تمامی شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شود.

دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با تأکید بر اینکه جنبه مردمی جشنواره قرآنی آرمان بسیار ارزشمند و مهم بود، گفت: بخش بین‌الملل این جشنواره نیز به صورت مردمی فعال بود و طی مدت برگزاری ۱۵ محفل قرآنی در کشورهای ترکیه، سوریه و عراق برگزار شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، جمعی از خانواده معظم شهدا، اساتید و قاریان بین‌المللی و مسئولان برجسته قرآنی کشور و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی و همچنین مدیران ارشد شورای شهر و شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

سیفی با بیان اینکه این مراسم سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه از ساعت ۱۷ در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد ادامه داد: اجرای این مراسم را مجید یراق‌بافان برعهده خواهد داشت و حامد شاکرنژاد نیز قرائت ابتدایی مراسم را اجرا می‌کند. همچنین در این مراسم از سرود اختصاصی آرمان برای اولین بار رونمایی می‌شود و در نهایت با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره، دومین جشنواره قرآنی آرمان کار خودش را آغاز خواهد کرد که جزئیات آن نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 5836621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha