۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۸

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

پایگاه‌های ساحلی هلال احمر استان بوشهر تجهیز می‌شوند

پایگاه‌های ساحلی هلال احمر استان بوشهر تجهیز می‌شوند

بوشهر- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایگاه‌های امدادی و ساحلی هلال احمر استان بوشهر تجهیز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محمودی صبح چهارشنبه در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات یادمان شهید احمدی جوان و شهید محمد جمادی تنگستان اظهار داشت: پایگاه‌های امداد و نجات نقش مهمی در خدمات‌دهی به مردم دارند.

وی با تاکید بر حفظ نظم و انضباط امدادی در پایگاه خاطرنشان کرد: یک امدادگر الگوی افراد اطراف خود است پس باید نظم را سرلوحه خودش قرار دهد.

محمودی از تلاش شبانه روزی امدادگران پایگاه امداد ساحلی تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: برای این پایگاه یک فروند قایق خشکی به دریا در نظر گرفته‌ایم که به زودی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: همچنین یک کوادکوپتر مجهز به بلندگو برای تذکر به شناگران در نظر داریم.

محمودی در این بازدید ضمن گفتگو با امدادگران و نجاتگران پایگاه، امکانات و تجهیزات امدادی و رفاهی این پایگاه‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که مدیرعامل و معاون امداد استان نیز مهمانان را همراهی می‌کردند صحبت‌هایی پیرامون کمبودهای موجود در پایگاه و چالش‌های پیش رو صورت گرفت.

کد خبر 5840565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha