۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف ۷۰۰ کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیسی در استان البرز

کشف ۷۰۰ کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیسی در استان البرز

شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس استان البرز و اداره اطلاعات غرب استان تهران و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر و کشف ۶۹۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مرفین در فردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی اقدام اطلاعاتی مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات غرب استان تهران مشخص شد، افرادی در امر تهیه و توزیع محموله‌های سنگین مواد مخدر فعالیت دارند.

وی گفت: بررسی‌ها نشان داد، این افراد اخیراً مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد حوزه شهریار و فردیس کردند که با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی پلیس و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان فردیس، با همکاری پلیس استان البرز تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و فردیس با توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا موفق به دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر شده و با ورود به منزل متهم ردیف سوم در فردیس، او را نیز دستگیر کردند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده در فردیس استان البرز، ۶۹۹ کیلو و۹۵۰ گرم مرفین ،۵۱ کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودروی سواری کیا مدل اپتیما نیز توقیف شد.

عزیزی بیان داشت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 5840736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha