۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان اعلام کرد؛

قیمت مرغ در همدان ۷۹۵۰۰ تومان/ ارقام دیگر شایعه است

قیمت مرغ در همدان ۷۹۵۰۰ تومان/ ارقام دیگر شایعه است

همدان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه در همدان قیمت مرغ ۷۹,۵۰۰ تومان است، گفت: مرغ ۱۰۰ هزار تومانی شایعه ای با اهداف خاص است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر صبح پنجشنبه در جلسه پیگیری تولید و توزیع مرغ با حضور ادارات جهاد، تعزیرات، اصناف، دامپزشکی و هیأت مدیره اتحادیه مرغ شهر همدان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در بازار همدان اظهار کرد: بالغ بر ۸ ماه است که بعضی‌ها رسانه‌ها مرغ ۱۰۰ هزار تومانی را با اهداف خاص مطرح می‌کنند اما در ماه پایانی سال قبل قیمت مرغ ۶۳ هزار تومان و در حال حاضر در همدان ۷۹,۵۰۰ تومان است

وی افزود: متأسفانه بعضی شایعات باعث ایجاد جو روانی و ایجاد تورم غیر واقعی می‌شود که نباید اجازه داد آرامش بازار آسیب ببیند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با تصریح بر اینکه بازرسی و نظارت در بازار همدان به صورت ویژه در حال انجام است و در حال حاضر هفته‌ای ۸۰۰ بازرسی از بازار همدان انجام می‌شود، تصریح کرد: در بازرسی‌ها اولویت با کالاهای اساسی است و در حال حاضر مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: اتحادیه مرغ با هماهنگی جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی، بازار را رصد کنند و اجازه ندهند قیمتی بالاتر از قیمت مصوب در بازار وجود داشته باشد.

کد خبر 5841504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha