۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

رئیس قوه قضائیه خبر داد؛

بازگشت کارخانه مخابرات راه دور به تولید/ مشکلات رفع می شود

بازگشت کارخانه مخابرات راه دور به تولید/ مشکلات رفع می شود

شیراز- رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی حمایت ویژه از تولید داشته و بعد از گذشت ۱۷ سال قرار است کارخانه مخابرات راه دور ایران به صورت کامل به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه مخابرات راه دور ایران بیان کرد: برنامه‌ریزی درستی برای احیا کارخانه در نظر گرفته شده است از این رو امید است بتوان این مسیر را ادامه داد تا این کارخانه با حمایت دستگاه قضائی بعد از ۱۷ سال به صورت کامل به بهره برداری برسد.

وی اضافه کر: یکی از مطالباتی که مقام معظم رهبری از تمامی ارکان انقلاب در سال ۱۴۰۲ دارند موضوع مهار تورم و رشد تولید است که در نام گذاری سال نیز به آن تاکید شده است از این رو باید شرایطی در کشور فراهم شود که تمامی مطالبات رهبری در جامه محقق شود از این رو دستگاه قضائی نیز در تلاش است تا با حمایت از واحدهای راکد زمینه بازگشت آنان به تولید را فراهم کند.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: شناخت سرمایه گذاران واقعی و اهلیت بخش دولتی و خصوصی یکی از راهکارهای اساسی است که می‌توان برای فعال سازی واحدهای راکد مورد استفاده قرار بگیرد.

او اضافه کرد: باید همه قوا و دستگاه‌های کشور بر مقوله تحقق شعار سال ناظر بر مهار تورم و رشد تولید، متمرکز شوند؛ اگر رشد تولید و اشتغال محقق شود، بی‌گمان بسیاری از مشکلات اجتماعی و مشکلات حوزه‌های دیگر نیز مرتفع خواهد شد.

کد خبر 5855711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha