۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

طلاب مشمول چگونه در پیاده روی اربعین شرکت کنند؟

طلاب مشمول چگونه در پیاده روی اربعین شرکت کنند؟

قم- مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از الزام دریافت مجوز توسط طلاب برای خروج از کشور و حضور در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر آبادی جو گفت: طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنان معافیت تحصیلی می‌باشد، الزاماً جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند و همچنین طلابی که وضعیت نظام وظیفه آنها غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم می‌باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند.

وی تاکید کرد: طلاب می‌بایست قبل از اقدام به اخذ مجوز چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده اند و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اند حتماً با در دست داشتن گذرنامه به یکی از وظیفه عمومی‌های سراسر کشور مراجعه نمایند.

مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه افزود: متقاضیان خروج از کشور باید حداقل ۳ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند و ثبت و نهایی شدن مجوز خروج حداقل ۴۸ ساعت اداری زمان می‌برد.مدت زمان مجوز خروج زیارتی مشروط به اینکه خروج فعال نداشته باشند حداکثر یک ماه است.

وی بیان کرد: افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور بازنگردند توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آبادی جو با اشاره به روش اخذ مجوز خروج از کشور بیان داشت: طلاب جهت ثبت درخواست در سامانه پیشخوان ارتباطی به سایت http://login.ismc.ir مراجعه و درخواست خروج خود را برای امور طلاب ارسال کرده و نتیجه درخواست را از همان طریق می‌توانند مشاهده کنند.

کد خبر 5855889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha