۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

آغاز عملیات نصب ۲۳ گیت گذرنامه در مرز منذریه عراق

آغاز عملیات نصب ۲۳ گیت گذرنامه در مرز منذریه عراق

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ️آغاز عملیات نصب ۲۳ گیت گذرنامه در پایانه مرزی خسروی-مرز منذریه در ورودی خاک عراق خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی (ع) عملیات نصب ۲۳ گیت چهار کاربره در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه آغاز شده است.

️وی افزود: در حال حاضر در پایانه مرزی خسروی ۵۸ گیت آماده خدمات رسانی به زوار اربعین هستند و با توجه به پیش بینی‌های انجام شده ۱۶ گیت نیز برای پشتیبانی و مواقع اضطراری در نظر گرفته شده که در صورت افزایش جمعیت این گیت‌ها نیز برای خدمات رسانی به زوار فعال می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات در تردد زائران در پایانه مرزی خسروی در اربعین سال گذشته تعداد کم و عدم کارایی گیت‌های عراقی بود که امسال با پیگیری استانداری کرمانشاه و همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۲۳ گیت با چینش جدید و انجام عملیات زیرسازی و ساخت فونداسیون در حال نصب است و پیش‌بینی می‌شود امسال با اضافه شدن گیت‌های ایست بازرسی و گذرنامه در ورودی خاک عراق مشکلی از لحاظ ایجاد ازدحام و جمعیت به وجود نیاید.

کرمی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم، گفت: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی‌ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت‌تر و بهتری به زوار کربلا ارائه دهیم.

کد خبر 5861420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha