۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) خبر داد؛

اعزام ۵۵ نفر از ارکان نمونه مساجد چهارمحال و بختیاری به قم

اعزام ۵۵ نفر از ارکان نمونه مساجد چهارمحال و بختیاری به قم

شهرکرد_مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: ۵۵ نفر از ارکان نمونه مساجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم ویژه مسجد مقدس جمکران به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و تکریمِ فعالان مساجد در سراسر کشور آئین تکریم از فعالان مساجد در سراسر کشور همزمان با روز جهانی مسجد برگزار و آئین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت «مثل مصطفی» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) اظهار کرد: همزمان با روز جهانی مسجد در روز دوشنبه ۳۰ مردادماه، اولین آئین تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت «مثل مصطفی» در مسجد مقدس جمکران و هزاران مسجد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

طاهری افزود: در این مراسم از فعالان برتر مساجد سراسر کشور تقدیر و از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر کتاب‌های «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ۵۵ نفر از ارکان نمونه مساجد استان چهارمحال و بختیاری هم برای شرکت در مراسم ویژه مسجد مقدس جمکران که روز دوشنبه ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد، به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

کد خبر 5863644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha