۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

فرماندار بهار:

آزادگان چراغ راهی برای آیندگان هستند

آزادگان چراغ راهی برای آیندگان هستند

همدان- فرماندار بهار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مکتوب نمودن روایت‌ها و خاطرات اسرا تاکید دارند و خاطرات باید به صورت مکتوب و مصور ثبت شود تا به عنوان چراغ راهی برای آیندگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی فیض‌اللهی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از آزادگان اظهار کرد: آزادگان در دوران اسارت سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند و وعده خدا مبنی بر اینکه «پس از هر سختی آسانی است» محقق شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مکتوب نمودن روایت‌ها و خاطرات اسرا تاکید دارند و خاطرات باید به صورت مکتوب و مصور ثبت شود تا به عنوان چراغ راهی برای آیندگان استفاده شود.

فرماندار بهار با بیان اینکه اردوگاه اسرای ایرانی مملو از معنویت بود و آزادگان سرافراز امروز با بهره‌گیری از معنویات و آثار آن دوران، هر یک منشأ خیر و برکت هستند، گفت: آزادگان سرافراز با تحمل سختی‌ها، باعث برملا شدن چهره دشمن بعثی شدند و امروز نماد و سند افتخار، این آب و خاک هستند و مظلومیت و اقتدار ملت ایران اسلامی را به گوش همه مردم دنیا رساندند و آزادانه به زندگی پرافتخار خود ادامه می‌دهند.

فیض‌اللهی خاطرنشان کرد: حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فقط برای قرب الی الله بود و آزادگان حتی پس از آزادی نیز انتظاری از کسی نداشتند.

وی با اشاره به رفتار با اسرای عراقی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با رأفت اسلامی با اسرای عراقی برخورد کرد، به صورتی که ۱۰ هزار از اسرای عراقی حاضر به بازگشت به کشور خود نشدند و بیش از ۹۶۰ نفر از اسیران عراقی حافظ قرآن شدند.

فرماندار بهار عنوان کرد: آزادگان سرافراز با دید دیگری به نعمت آزادی و امنیت می‌نگرند و اذعان دارند که نظام جمهوری اسلامی نشأت گرفته از نظام الهی است و برای این نظام صدها هزار شهید و اسیر هزینه شده است.

کد خبر 5863780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha