۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

اسکان روزانه ۸۰۰ زائر در موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا

اسکان روزانه ۸۰۰ زائر در موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا

خرم‌آباد - مسئول موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا از اسکان روزانه ۸۰۰ زائر اربعین حسینی (ع) در این موکب در شهر کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی وفایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موکب امام حسن عسکری (ع) در سال ۱۳۹۵ به‌منظور خدمت به زوار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام تأسیس شد.

وی با بیان اینکه موکب امام حسن عسکری (ع) در ایام اربعین در شهر کربلا به زائران حسینی خدمت می‌کند، افزود: آدرس موکب در شهر کربلا، شارع عباس، عمود ۱۳۹۹ قرمزرنگ، مدرسه سیده نفیسه است.

اسکان روزانه ۸۰۰ زائر در موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا

مسئول موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا، اسکان، اطعام و خدمات به زائران حسینی را از اهداف موکب اعلام کرد و گفت: موکب ما روزانه هزار نفر را اطعام می‌کند و روزانه ۸۰۰ نفر را نیز اسکان می‌دهد.

وفایی با بیان اینکه ۲۵ نفر خادم در این موکب به زائران ارائه خدمت می‌کنند، افزود: سال قبل نیز مانند امسال هزینه‌های موکب از محل کمک‌های مردمی تأمین شد.

وی با بیان اینکه هفت سال است که موکب در ایام اربعین در شهر کربلا به زوار حسینی خدمت می‌کند، عنوان کرد: این موکب به مدت ۱۵ روز و سوم شهریور الی ۱۷ شهریور پذیرای تمام زوار کشور و حتی هند، پاکستان، افغانستان، اندونزی و آلمان است.

اسکان روزانه ۸۰۰ زائر در موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا

مسئول موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا، افزود: موکب ما در سایر ایام مذهبی و شهادت ائمه و مناسبت‌های ملی نیز در شهرستان فعالیت دارد.

وفایی با قدردانی از همکاری خوب مسئولان گفت: شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۲۹۹۵۸ بانک ملی آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

کد خبر 5864595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha