۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

والیبال قهرمانی آسیا-ارومیه

چشم بادامی‌ها مقابل اندونزی به برتری دست یافتند

چشم بادامی‌ها مقابل اندونزی به برتری دست یافتند

تیم ملی والیبال چین در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به سختی تیم اندونزی را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مسابقه بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه در سالن شهیدان آهن‌دوست برگزار شد و تیم ملی چین ۳ بر ۲ اندونزی را شکست داد.

در این دیدار اولین امتیاز مسابقه توسط تیم اندونزی کسب شد ولی در ادامه تیم چین ۴ امتیاز پیاپی به دست آورد. رقابت جذاب دو تیم در امتیاز ۴-۴ بعد از کسب امتیاز پنجم چین اولین ویدئو چک دیدار ازسوی اندونزی درخواست شد که به امتیاز شش چین منجر شد.

در ادامه ست اول دو تیم نبردی پایاپای داشتند و در نهایت چین به لطف تجربه بالاتر ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و یک بر صفر از حریف جنوب آسیاییش پیش افتاد.

ست دوم با عملکرد خیره کننده اندونزی آغاز شد و این تیم ابتدا ۸ بر ۶ و ۱۶ بر ۱۵ و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و در نهایت بازی یک بر یک مساوی شد.

اما در ست سوم بازی کاملاً متفاوت‌تر از قبل شد و چین با استفاده از تجربه بالای بازیکنان خود و اشتباهات کمتر با اختلاف ۶ پوئن با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

در ست چهارم، چینی‌ها به سد محکم بازی انتحاری اندونزی خورد و برخلاف انتظارات ۲۸ بر ۲۶ باخت تا سرنوشت برنده این بازی به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هرچند چینی‌ها خیلی زود امتیازاتی پیاپی به دست آوردند اما علی‌رغم ایجاد اختلاف پنج امتیازی در ادامه با واگذاری نتیجه به حریف با پوئن ۱۵ بر ۱۳ پیروز و اولین بازی خود را به سختی پیروز شود.

کد خبر 5865265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha