۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خبر داد؛

اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب آماده خدمت رسانی به زوار اربعین

اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب آماده خدمت رسانی به زوار اربعین

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی ظهر یکشنبه در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تمام توان تمهیدات لازم را در این خصوص فراهم کرده و طی هفته‌های آینده تمام واحدها علاوه بر انجام وظایف سازمانی خود نسبت به خدمت رسانی بیشتر به موضوع اربعین اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه در همه حوزه‌ها آمادگی نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده و تدابیر لازم در تمام سطوح لحاظ گردیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گام مهمی برای خدمت رسانی به مردم منطقه و همچنین زائرین اربعین خواهد بود چرا که این شهرستان به عنوان گلوگاه مسیر اربعین در استان‌های کرمانشاه و ایلام بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمدی بیان کرد: در مورد پروژه احداث قرارگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و خدمات سلامت مرز خسروی نیز در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالایی در حال تکمیل است که بخش اعظم آن تا پایان هفته آینده تکمیل خواهد شد و این موضوع خدمت رسانی را در ایام اربعین تسهیل خواهد نمود.

وی ادامه داد: مرخصی کارکنان بهداشتی و درمانی از ابتدای شهریور تا ۲۰ شهریور لغو خواهد شد و امیدواریم با توکل به خداوند متعال و تلاش همه عزیزان، سلامت زائرین اربعین که مهمانان استان نیز خواهند بود حفظ گردد.

کد خبر 5866078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha