۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی:

۶۴ طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت افتتاح می‌شوند

۶۴ طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت افتتاح می‌شوند

اهواز- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۴ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۳۴۳ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحم کریمی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای افزود: در همین راستا ۳۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی است.

وی ادامه: پروژه‌های مذکور در زمینه تجهیز، نوسازی و زهکشی اراضی، بهسازی کانال‌های آب کشاورزی، انتقال آب با لوله، بسته بندی سبزی و صیفی‌جات، خوراک آماده آبزیان، دام و طیور، بسته بندی عسل، گلخانه و شهرک‌های کشاورزی، توسعه و نوسازی باغات، پرواربندی گوسفند و گوساله، مرغداری گوشتی و مرغ تخم‌گذار، گاو شیری و گوسفند مولد هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی اضافه کرد: ۳۱ طرح سرمایه گذاری از محل تبصره ۱۸ در این هفته افتتاح یا به بهره برداری می‌رسد که اعتبار این طرح‌ها ۱۶۱ میلیارد تومان است.

کریمی تصریح کرد: این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق با منابع داخلی بانک و اعتبارات تبصره ۱۸ ملی در سال ۱۴۰۰ پرداخت شده که در سال ۱۴۰۱ به اجرا درآمده و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای یک هزار و ۴۱۹ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

کد خبر 5866987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha