۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۱۸۰طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در استان مرکزی

بهره‌برداری از ۱۱۸۰طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در استان مرکزی

اراک- رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی گفت: همزمان با هفته دولت هزار و ۱۸۰ طرح و پروژه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام نظری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در این هفته هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که زمینه ساز بیش از چهار هزار و ۹۰۰ اشتغال در استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی تعداد طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی محلات را ۲۲ طرح با ۹۱ شغل مستقیم، آشتیان ۵۴ طرح با ۴۷۰ شغل، کمیجان ۳۷ طرح با ۳۶۳ اشتغالزایی، فراهان ۶۰ طرح که ۱۳۲ اشتغال، شازند ۲۶۵ با ۵۳۶ اشتغال، اراک ۲۵۳ طرح با ۶۰۷ نفر اشتغال، ساوه ۱۴۵ طرح با یک‌هزار و ۵۷۴ اشتغال، زرندیه ۴۵ طرح افتتاحی با ۶۷۳ نفر اشتغال، دلیجان ۶۵ طرح با ۳۲ اشتغال، خنداب ۶۹ طرح با ۵۵ نفر اشتغال، خمین ۹۲ طرح با ۱۱۲ اشتغال و در تفرش ۶۳ طرح با ۲۲۳ نفر اشتغال اعلام کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی اضافه کرد: این استان در احیای صنایع راکد و نیمه فعال در حدود دو سال گذشته توفیقات خوبی داشته و در جایگاه اول قرار دارد.

کد خبر 5867983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha