۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳

سرپرست فرمانداری تالش خبر داد؛

بهره برداری از ۲۳۱ طرح عام المنفعه طی هفته دولت در تالش

بهره برداری از ۲۳۱ طرح عام المنفعه طی هفته دولت در تالش

تالش- سرپرست فرمانداری تالش گفت: همزمان با هفته دولت ۲۳۱ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در تالش به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت به آرمان‌های اصیل انقلاب که خون شهیدان برای آن فدا شده وفادار است و ادامه دهنده راه آنان است.

وی افزود: در هفته دولت ۲۳۱ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتباری حدود ۳۷۷ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مرجانی با بیان اینکه نگاه ویژه دولت به تکمیل طرح‌های زیر ساختی است، ادامه داد: در این ایام ۸۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد و ۵۲۲ میلیون افتتاح می‌شود و نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

وی با اشاره به برنامه دولت برای اشتغالزایی از ایجاد ۸۰۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان خبر داد و گفت: طی این هفته با افتتاح ۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، ۱۴۴ فرصت شغلی ایجاد می‌شود. طرح‌های اشتغال، ۲۶.۵۳ درصد از اعتبار طرح‌های هفته دولت را به خود اختصاص داده است.

مرجانی در خصوص توجه دولت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تصریح کرد: ۳ مجموعه طرح تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد که برای ۶۵۶ نفر شغل ایجاد شده است. سهم فرصت‌های شغلی مددجویان از اعتبار هفته دولت ۱۶.۴۶ درصد است.

وی بیان کرد: چهار مجموعه تسهیلات ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی کمیته امداد و بهزیستی به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان واگذار شده است که ۴.۵۳ درصد برنامه‌های هفته دولت را شامل می‌شود.

سرپرست فرمانداری ادامه داد: ۳۳ طرح‌های عمرانی توسط شهرداری‌های تالش، اسالم، لیسار، حویق و چوبر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان افتتاح خواهد شد. سهم این پروژه‌ها از برنامه‌های هفته دولت ۶.۸ درصد است که زمینه خدمات رسانی به شهروندان را فراهم می‌کند.

فرامرز مرجانی با اشاره به اهتمام دولت برای خدمات رسانی به روستاها اضافه کرد: افتتاح ۹۵ پروژه دهیاری‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۹۷۶ میلیون تومان سهم ۶.۳۴ درصد را در هفته دولت به خود اختصاص داده است.

سرپرست فرمانداری تالش تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی هفته دولت سال جاری رشد ۱۳۸ درصدی از نظر اعتباری نسبت به سال گذشته داشته است.

کد خبر 5869107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha