۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

موکب باب‌الحوائج(ع) هرمزگان درسامرا به زائران اربعین خدمات می‌دهد

موکب باب‌الحوائج(ع) هرمزگان درسامرا به زائران اربعین خدمات می‌دهد

بندرعباس - مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: موکب بزرگ باب‌الحوائج (ع) به همت این اداره‌کل همزمان با ایام اربعین، در شهر سامرا مستقر و به زائران خدمات دهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: این موکب پنجشنبه هفته گذشته عازم سامرا شده و ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی و مذهبی تا یک روز پس از اربعین به زائران حسینی خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ موکب برای خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی در بقاع متبرکه این استان برپا شده که می‌توان به مساجد موقوفه ناصری، مسجد قائم و امامزادگان سیدمظفر(ع)، سید احمد(ع) چاهستان، شاه محمد تقی(ع)، سید سلیمان(ع)، شاه عبدالقهار(ع) و زیارت پنجه علی در بندرعباس، سید احمد(ع) و سیدمحمد(ع) حاجی آباد، سیدسلطان محمد(ع) رودان و سیدمظفر(ع) قشم اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اضافه کرد: این موکب‌ها علاوه‌بر خدمات مختلف فرهنگی، مذهبی، پذیرایی زائران جامانده از اربعین حسینی خواهند شد و افرادی که می‌خواهند در خدمات رسانی به زوار اربعین مشارکت داشته باشند، می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و اقلامی به این موکب‌ها یا امامزادگان تحویل دهند.

کد خبر 5871435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha