۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

اهمیت مأموریت ناوگروه ۳۶۰ برای جوانان تبیین شود

 اهمیت مأموریت ناوگروه ۳۶۰ برای جوانان تبیین شود

بندرعباس -نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اهمیت مأموریت ناوگروه ۳۶۰ برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: سرفصل عزت و سربلندی مسلمانان، در هجرت است و هجرت شما به آب‌های بین المللی و دوردست برای دفاع از منافع اسلام و کشور، مصداق بارز حکم الهی است که شایسته بدان عمل شد.

وی با بیان این که مجاهدت شما در نیروی دریایی ارتش، یک سلوک عملی و درونی است و شما محافظان حدود الهی هستید، خاطرنشان کرد: شما با انجام مأموریت‌های دریانوردی برای دفاع از منافع اسلام، از منظر حکم الهی، الصایحون و الحافظون هستید.

حجت الاسلام عبادی زاده به نقش ناوگروه ۳۶۰ در ایجاد اقتدار برای ایران اسلامی و قوای مسلح کشورمان افزود: این نقش آفرینی در شرایطی رقم خورد که دشمن گمان می‌برد با تحریم‌های ظالمانه می‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد اما این ملت با اتکای به نسل جوان خود و ایمان و خودباوری توانست بر قله‌های اقتدار و عزت بایستند و نفس عمل ناوگروه ۳۶۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق عزت آفرینی برای یک ملت بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر ضرورت بازخوانی اهمیت مأموریت ناوگروه ۳۶۰ و تاریخ سازی آن برای کشورمان برای دانش آموزان و دانشجویان و تبیین ابعاد مختلف آن تأکید کرد.

کد خبر 5873787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha