۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری :

فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری منتشر شد

فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری منتشر شد

شهرکرد_معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله شیروانی با بیان اینکه هفتمین جشنواره استانی شعر طنز با همکاری اداره شهرستان کیار و انجمن ادبی آوای قلم این شهرستان، دهم آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اظهار کرد: شاعران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات آب، محیط‌زیست، فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدها، جمعیت، جوانی، فرزند آوری، معیشت و رفاه خانوادگی و همچنین نشاط اجتماعی و امید به آینده به دبیرخانه جشنواره استانی شعر طنز ارسال کنند.

وی افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر را برای دبیرخانه ارسال کند و آثار ارسالی نیز نباید در رویدادهای فرهنگی دیگر شرکت کرده و یا حائز رتبه شده باشد.

شیروانی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز را ۲۰ مهر امسال اعلام کرد و ادامه داد: به نفرات برتر این جشنواره به ترتیب جوایز ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت و برگزیدگان نیز بنا به نظر هیأت داوران، هدیه‌ای پنج میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار در شهر شلمزار واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۸۳۲۶۲۳۶۳۶ تماس گرفته و یا در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا با شماره ۰۹۱۳۹۸۴۵۴۹۳ در ارتباط باشند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در ششمین دوره از جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری که تیر ۱۴۰۰ برگزار شد، ۵۰ اثر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان آثار احمد رفیعی، زهرا علیدوستی، مجتبی بخشایش، علی نظری، ریحانه فرزی، کمال‌الدین ساعی و محمد حمزه را به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

کد خبر 5878191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha