۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

سرهنگ داوری خبر داد

انهدام باند جعل گذرنامه در آژانس مسافرتی

انهدام باند جعل گذرنامه در آژانس مسافرتی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، از دستگیری اعضای باند جعل گذرنامه در یک آژانس مسافرتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ گودرز داوری افزود: بر اساس خبری که به پایگاه سوم واصل شد که افرادی در یک آژانس مسافرتی اقدام به جعل گذرنامه و ویزای کشور فرانسه و مالت برای مهاجرت به کشورهای اروپایی می‌کنند، که سریعاً تیم پایگاه سوم پلیس آگاهی به محل اعزام شد و با تحقیقات میدانی و هماهنگی‌های قضائی افراد را دستگیر کردند که در حین دستگیری هم ۵ جلد گذرنامه جعلی به همراه داشتند.

وی در ادامه گفت: همچنین منزل آنان مورد بازرسی قرار گرفت و چند دستگاه جعل لیبل همراه مهر جعلی و تعدادی گذرنامه جعلی کشف و ضبط شد.

سرهنگ داوری اظهار داشت: تا کنون ۱۴ نفر از شاکیان شناسایی شدند که روش کلاهبرداری به این صورت بوده که برای مهاجرت به کشورهای اروپایی مواردی از ۸ هزار یورو تا ۱۵ هزار یورو پرداخت می‌کردند و مدارک جعلی را تحویل می‌گرفتند و با مدارک ایرانی از کشور خارج می‌شدند و در کشور عمان و قطر با مدارک جعلی قصد خروج از آن کشور را داشتند که پلیس فرودگاه متوجه جعلی بودن مدارک شدند و تعدادی از شکات هم در فرودگاه بازداشت می‌شوند.

وی در خصوص اینکه شاکیانی بودند که بدون هیچ مدرکی به پلیس آگاهی مراجعه کردند و کار آنان پیگیری شده بود، گفت: پلیس بنا را بر صحت اظهارات مراجعین می‌گذارد و سریعاً بررسی‌های میدانی را انجام و کلاهبرداران را دستگیر می‌کند.

کد خبر 5879643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha