۵ مهر ۱۴۰۲، ۷:۰۱

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

متین سهران: می‌دانستم فینالیست نمی شوم‌/ کسب سهمیه المپیک سخت است

متین سهران: می‌دانستم فینالیست نمی شوم‌/ کسب سهمیه المپیک سخت است

ملی پوش شنا ایران با بیان اینکه برای زدن رکورد ملی تلاش داشت، گفت: البته می دانستم رکورد هم بزنم فینالیست نمی‌شوم.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، متین سهران نماینده شنا ایران در ۲۰۰ متر آزاد گفت: متاسفانه من نتوانستم رکورد ملی را بزنم. روز اول این اتفاق افتاد اما امروز نشد. خیلی تلاش کردم اما همیشه آن چیزی که می خواهی نمی شود.

وی ادامه داد: باید خیلی زودتر از اینها چنین رکوردی (رکورد ملی روز نخست مسابقات) را می‌زدم. اینجا موقعیت خیلی خوب بود و واقعا خوشحالم که در بزرگ‌ترین رویداد آسیایی حضور داشتم.

سهران با بیان اینکه می دانستم با رکورد امروز به فینال صعود نمی کنم‌، تصریح کرد: من به فینال صعود نکردم، ان‌شاالله در مسابقات بعدی جبران می کنم. اگر حمایت ها همین طور ادامه داشته باشد قطعا ما حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

ملی پوش شنا ایران تاکید کرد: رکوردداران جهان اینجا مسابقه دادند ولی اختلاف زیاد است. شما ببینید که برای اولین بار یک نفر در آسیا زیر ۴۷ ثانیه شنا کرد و این نشان می دهد که سطح مسابقات چقدر بالاست.

ملی پوش شنای کشورمان با اشاره به اردوی قبل از بازی های آسیایی یادآور شد: قبل از بازی های آسیایی به ترکیه رفتیم‌. شرایط خوب بود و مسابقات زیادی داشتیم، باید از این اردوها و از این مسابقات زیاد باشد تا شرایط هر روز بهتر و بهترشود.

وی در پایان درباره المپیک و کسب سهمیه برای این رویداد مهم هم حرف می زند و می گوید: واقعا کار خیلی سخت شده است. کمی شرایط کسب سهمیه تغییر کرده است. الان کسی که ورودی B را بگیرد یعنی جزو بیست نفر المپیک است و ورودی A جزو شانزده نفر. بیینید چقدر سخت و نزدیک بهم شده است. من تلاشم را می کنم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

کد خبر 5896271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha