۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

رئیس هیئت ژیمناستیک اردبیل عنوان کرد؛

پایان دومین جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک در پارس‌آباد

پایان دومین جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک در پارس‌آباد

پارس‌آباد- رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: دومین جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک در پارس‌آباد با شرکت ۳۰۰ ژیمناست کار، به کار خود پایان داد.

وحید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با استعدادیابی ژیمناست‌کاران استان اظهار کرد: دومین جشنواره استعدادیابی کلاس‌های تابستانی ژیمناستیک دختران و پسران شهرستان پارس‌آباد با حضور بیش از ۳۰۰ ژیمناست کار در سالن ژیمناستیک نشاط به کار خود پایان داد.

وی نتایج به دست آمده از استعداد نونهالان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با ادامه فرایند پایش نونهالان ژیمناست کار می‌توانیم در آینده قهرمانان ارزنده‌ای در سطح کشور تحویل جامعه داده و جامعه‌ای سالم و پرنشاط داشته باشیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل همچنین با اشاره به پایان جشنواره ورزشی ژیمناستیک شهرستان نمین ادامه داد: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در «نمین» و «آبی‌بیگلو» برگزار شد.

صادقی خاطرنشان کرد: با برنامه‌های صورت گرفته از سوی مربیان شهرستان‌ها و بازآموزی دوره‌های مربیگری شاهد رشد ورزشکاران در این رشته پر مدال و پایه هستیم.

وی همچنین در خصوص تجهیز سالن ژیمناستیک این شهرستان افزود: تجهیزات و امکانات مورد نیاز در این شهرستان‌ها برای سال آینده تکمیل خواهد شد.

کد خبر 5896799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha