۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

از اواخر وقت امروز؛

خلیج فارس متلاطم می‌شود

خلیج فارس متلاطم می‌شود

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز تا پایان هفته، در برخی از ساعت‌ها با وزش بادهای شمالی، خلیج فارس متلاطم است.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز تا پایان هفته، در برخی از ساعات با وزش بادهای شمالی خلیج فارس متلاطم است و پیش بینی می‌شود از اواخر وقت سه شنبه تا پایان روز جمعه بر شدت وزش این بادها افزوده شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ساعاتی از بعدازظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابر در برخی نواحی شرقی و جنوبی استان، احتمال وقوع ناپایداری جوی به صورت رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در بعدازظهر تا اوایل شب در برخی نقاط جنوبی و شرقی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی و فردا در پاره‌ای از نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام ناپایداری بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از امشب در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از امشب در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5898984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha