۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

بانوان پرچمداران عرصه نوین جامعه هستند

بانوان پرچمداران عرصه نوین جامعه هستند

اراک - مدیر کل تبلیغات استان مرکزی گفت: بانوان پرچمداران عرصه نوین جامعه هستند و در این راستا هیات های مذهبی بانوان نقش کلیدی دارند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام جواد فراهانی عصر یکشنبه در آئین طلایه داران کرامت در محل فرهنگسرای شهر اراک اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی بانوان به عنوان طلایه داران انتقال فرهنگ فاطمی به مردم هستند و رعایت شئون اخلاقی و دینی می‌تواند در انتقال این فرهنگ کمک شایانی داشته باشد.

وی با اشاره به اغتشاشات طراحی شده سال گذشته از سوی دشمن گفت: با توجه به اینکه جوانان به ویژه دختران نوجوان و جوان جامعه از جایگاه و شخصیت خود شناخت دقیقی نداشتند و تبیین نشده بودند، شاهد وقوع رویدادهای تلخ سال گذشته بودیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هیأت‌های با ظرفیت و با برکت بانوان در عرصه جهاد تبیین نقش برجسته ای دارند و باید بررسی کرد چگونه می‌توان از این ظرفیت به عنوان بازوان انقلاب در این برهه زمانی که شاهد شکل گیری تمدن جدیدی هستیم، بهره گیری لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام فراهانی تاکید کرد: به طور حتم با ظرفیت سنجی همچنین تعامل و هم افزایی میان سازمان تبلیغات و هیأت‌های مذهبی می‌توان گام‌های مؤثری در این راستا برداشت.

کد خبر 5900517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha