۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱

با حضور معاون رئیس جمهور؛

کارخانه پیشرفته تولید کاشی و سرامیک افتتاح شد

 کارخانه پیشرفته تولید کاشی و سرامیک افتتاح شد

یزد-با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از کارخانه تولید کاشی و سرامیک بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود منظور عصر پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه خود واحد تولیدی کاشی و سرامیک با ظرفیت تولید بیش از سه میلیون مترمربع کاشی اسلب را در یزد افتتاح کرد.

این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر را فراهم آورده است و به‌دلیل نحوه تولید یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های کاشی و سرامیک ایران محسوب می‌شود.

مرتضی محمودی، مدیر اشتغال و سرمایه‌گذاری استان یزد در حاشیه افتتاح این کارخانه با اشاره به اینکه استان یزد با تولید ۵۰ درصد کاشی و سرامیک ایران یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: به علت اقلیم یزد استان یزد در طول سالیان متمادی در زمینه تولید کاشی و سرامیک پیشرفت داشته و از تولید کاشی در ابعاد کوچک تا ابعاد بزرگ را انجام دهد.

وی ادامه داد: این کارخانه به علت تولید کاشی اسلب از لحاظ ابعاد، ظرافت و شفافیت یکی از با ارزش‌ترین انواع کاشی است و از لحاظ تکنولوژی نیز یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور محسوب می‌شود.

محمودی با تاکید بر اینکه استان یزد در زمینه ساخت ماشین آلات کاشی و سرامیک نیز ورود کرده است تصریح کرد: بخش عمده‌ای از خط تولید کاشی و سرامیک در داخل استان و با استفاده از تکنولوژی بومی در حال ساخت است.

کد خبر 5916330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha