۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴

بذرپاشی گل‌ها در بستر فضای سبز شهری خاش آغاز شد

بذرپاشی گل‌ها در بستر فضای سبز شهری خاش آغاز شد

خاش- شهردار خاش گفت: بذرپاشی گل و گیاهان زینتی با هدف زیبا و با نشاط نشان دادن این شهر در بستر فضای سبز شهری از سوی واحد فضای سبز شهرداری این شهرستان آغاز شد.

مهدی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: عملیات بذرپاشی در بستر فضای سبز شهری با بهره گیری از گونه گیاهی شب بو در خاش آغاز شد.

وی با تأکید بر اهمیت زیباسازی فضای سبز شهری، تنوع، نشاط و زیبایی جلوه‌های بصری، تصریح کرد: توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری با هدف تلطیف هوا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و تأمین رفاه حال آنها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هدف شهرداری ایجاد فضایی با طراوت برای شهروندان و جلب رضایت آنها بوده، اضافه کرد: وجود گل و گیاه در معابر علاوه بر زیبایی چهره شهر، باعث به وجود آمدن حس نگرش مثبت به زندگی و ایجاد آرامش، احساس رضایت و شادی در شهروندان می‌شود.

شهنوازی با بیان اینکه گل‌ها مظهر پاکی بوده و فطرت انسان را به سمت خوبی و زیبایی سوق می‌دهد، افزود: واحد فضای سبز شهرداری خاش تمام توان خود را برای افزایش محیط‌های شاد و مفرح به کار گرفته و برای این منظور اقدام به کاشت گل‌های فصلی در پارک‌ها و فضای سبز سطح شهر کرده است.

شهردار خاش ادامه داد: آمادگی داریم برای با نشاط سازی شهر خاش، تولید و کشت بیش از ۳۰ هزار بوته گل ویژه بهار در گلخانه این شهرداری را انجام دهیم.

شهنوازی اظهار کرد: گلخانه‌های شهرداری خاش، کشت گل‌ها و گیاهان را برای فصل بهار آغاز کرده است.

وی خاش بیان کرد: این تولیدات از ابتدای اسفند ماه سال جاری در سطح شهر کاشته می‌شوند که از لحاظ بصری نقش مؤثری را در احیای فضای شهری داشته و شهر خاش به استقبال بهار طبیعت خواهد رفت.

وی گفت: تلاش می‌شود تا شهر از لحاظ جلوه‌های بصری و فضای سبز در بهترین حالت ممکن قرار گیرد تا مسافران نوروزی که از این شهر عبور می‌کنند از فضای شهر بهره لازم را ببرند.

کد خبر 5934584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha