۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸

تا پایان فعالیت سامانه بارشی؛

مدیران عضو ستاد مدیریت بحران دیلم در دسترس باشند

مدیران عضو ستاد مدیریت بحران دیلم در دسترس باشند

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم تا پایان فعالیت سامانه بارشی از شهرستان خارج نشوند و هر لحظه باید در دسترس باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی یکشنبه شب در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در جهت مدیریت بحران‌های احتمالی تاکید کرد و اظهار داشت: مدیریت بحران یعنی در هنگام بروز حوادث همه دستگاه‌های مربوطه باید در میدان اجرایی به سهم خود در صحنه حاضر باشند.

فرماندار دیلم تصریح کرد: ادارات آب، برق، مخابرات و گاز آمادگی کامل نسبت به اتخاذ تدابیر لازم در جهت رفع هرگونه قطعی احتمالی آب، برق، گاز و رفع قطعی تلفن در مواقع بحرانی داشته باشند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم در خصوص امداد رسانی توسط فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و همه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن بحران را مدیریت کنیم.

اسدی افزود: لایروبی کانال‌ها، هرس درختان و رفع نقاط حادثه خیز و اقدامات پیشگیرانه توسط شهرداری‌ها انجام شود و مدیریت راه‌ها توسط راهداری، همچنین نیازمندی‌های مناطق روستایی و صعب العبور با هماهنگی بخشداران و توسط دهیاران شناسایی شود و درجهت رفع آن اقدامات لازم انجام‌گیرد.

اسدی خاطرنشان کرد: تا پایان فعالیت این سامانه بارشی مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم حق خروج از شهرستان را ندارند و هر لحظه باید در دسترس باشند.

در پایان این جلسه هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد گزارشی از آخرین وضعیت آمادگی شهرستان برای مقابله با بحران و نحوه واکنش به اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی را ارائه کردند.

کد خبر 5944537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha