۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

یک فعال سیاسی اجتماعی فضای مجازی:

زیست مجازی مردم تغییر کرده است

 زیست مجازی مردم تغییر کرده است

بابل- کاربر و فعال سیاسی اجتماعی فضای مجازی با بیان این که زیست مجازی مردم تغییر کرده است، گفت: جهاد تبیین در فضای مجازی یک جریان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین خیرالامور ملقب به سیدنا بعدازظهر پنجشنبه در سومین گردهمایی فضای مجازی شهرستان بابل در سالن همایش مخابرات این شهرستان با اشاره به اینکه زیست مجازی مردم تغییر کرده است و باید زیست مجازی مردم را درک کنیم، تصریح کرد: باید فعالان مجازی با فهم فضای مجازی باید برایش برنامه ریزی و آن را به سمت و سوی درست هدایت کنند.

سیدنا تصریح کرد: جهاد تبیین در فضای مجازی یک جریان جهادی و انقلابی اصیل برای ابهام زدایی از شبهات. اخبار جعلی و تحریف در سطح جامعه است که دشمن با انواع ترفندها و فناوری‌ها برای مهندسی ذهن، گمراهی و تحریف واقعیت استفاده می‌کند و لذا آمادگی در عرصه جنگ نرم در فضای مجازی برای مقابله با آن حائز اهمیت است وحال باید از ترفندهای دشمن در جهت توانمندسازی فضای مجازی بهره گرفت.

این فعال فضای مجازی به نقش هدایت‌گری رسانه‌ها در جهان اشاره کرد وبیان داشت: در حال حاضر باید با همه امکانات و ابزار رسانه‌ای در جهت تبیین درست دستاوردهای نظام پرداخت.

خیرالامور اذعان داشت: یکی از اولویت‌های جهاد تبیین، تبیین این واقعیت است که باید در برابر دیکتاتوری رسانه‌ای پلتفرم‌های خارجی عکس العمل و کنشگری فعالانه و مقتدرانه نشان داد.واز هر ابزاری که در جذب مخاطب تأثیر گذار است بهره برد

وی یادآور شد: جهاد تبیین فضای مجازی یک جریان جهادی و انقلابی اصیل برای ابهام زدایی از شبهات، اخبار جعلی و تحریف در سطح جامعه است پس در این راستا نباید از روشنگری درست وبیان نقاط ضعف نهراسید.

سیدنا در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بازسازی و تحولی فراتر از تغییر ساختار اداری و سازمانی در جامعه اشاره کرد وافزود: این بازسازی به منظور تجدید ساختار انقلابی و تغییر نرم افزار ذهنی جامعه در جهت تبیین درست دستاوردهای نظام است.

وی در پایان سخنانش خطاب به فعالان فضای مجازی اظهارداشت: در جنگ نابرابر رسانه‌ای امروز که قدرت در دست دشمنان است نباید آرام نشست وبا بهانه تراشی‌های واهی از قافله عقب ماند بلکه باید با هرترفندی که در جذب مخاطب انقلابی تأثیر گذار است با تمام قدرت گام برداشت

کد خبر 5960359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha