۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

سامانه بارشی از صبح سه‌شنبه وارد اردبیل می‌شود

سامانه بارشی از صبح سه‌شنبه وارد اردبیل می‌شود

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از صبح سه‌شنبه سامانه بارشی وارد استان اردبیل می‌شود و تا ظهر روز پنجشنبه بارش باران و برف ادامه خواهد داشت.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در برخی از روزهای هفته جاری، جو استان ناپایدار خواهد بود و تا اواخر امروز آسمان ابری همراه با رخداد مه و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه همچنین بارش خفیف باران در برخی از مناطق شمالی و مرکزی استان تداوم خواهد داشت، گفت: از فردا تا صبح روز سه‌شنبه از مقدار ابرها کاسته می‌شود و افزایش چند درجه‌ای دما پدیده اکثر مناطق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل بیان کرد: از صبح سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی تا ظهر روز پنجشنبه دوباره آسمان ابری شده، بارش باران و برف به ویژه در ارتفاعات و کاهش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با بیان اینکه این سامانه بارشی و سرد روز پنجشنبه از استان خارج و روز پایانی هفته پایدار خواهد بود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 5961923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      6 0
      پیش بینی سازمان هواشناسی هیچگونه ارزشی ندارد چون نود درصد از پیش بینیها دروغ از آب درآمده وده درصد باقیمانده هم شانسی بوده است
    • AE ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 1
      بعضی وقتا ساعتی که اعلام میکنند درست همون ساعت بارش شروع میشه دستشون دردنکنه خسته نباشند