۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

در دیدار مردمی با القاصی مطرح شد؛

درخواست افزایش آزادی مشروط برای زندانیان

درخواست افزایش آزادی مشروط برای زندانیان

مسوولان قضایی دادگستری کل استان تهران به مشکلات حقوقی شهروندان در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) رسیدگی کردند و آزادی مشروط برای زندانیان از جمله درخواست‌های مردم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت «تکریم عینی و عملی مراجعان» و «ارائه خدمت شایسته» به مراجعان، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه جمعی از معاونان و مسئولان قضائی استان تهران در راستای دستور رئیس قوه قضائیه به مقامات و مسئولان قضائی مبنی بر حضور در مساجد و دیدار بدون واسطه با شهروندان، برای اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان نماز شهر ری حضور یافت و درخواست‌های حقوقی و قضائی مراجعان و شهروندان را مورد رسیدگی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران و هیات قضائی همراه ضمن اقامه نماز مغرب و عشا، مسائل و مشکلات حقوقی نمازگزاران و شهروندان را بدون واسطه و به‌طور مستقیم مورد بررسی قرار دادند و در مورد هر یک از موضوعات مطروحه، دستورات لازم را صادر کردند.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‌‎ها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضائی دادگستری استان تهران در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر ری بود.

کد خبر 5963716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha