۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم:

۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قم تشییع می شوند

۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قم تشییع می شوند

قم- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم از برگزاری مراسم تشییع ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس ۲۶ آذرماه در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین لقمان پور در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در استان قم اظهار کرد: مراسم شهدای گمنام روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۸ صبح از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز می‌شود و در ادامه پیکرهای پاک این شهدای گمنام تا میدان جانبازان قم بر روی دستان مردم شهید پرور و ولایتمدار قم تشییع می‌شود.

حجت الاسلام لقمان پور گفت: میدان جانبازان نقطه پایان تشییع شهدا است که از این میدان شهدا به مکان‌های پیش بینی شده برای تدفین انتقال داده می‌شوند.

وی با اشاره به مشخصات این شهدا بیان داشت: این ۷ شهید گمنام در سن بین ۱۶ تا ۳۰ سال هستند و در عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای ۵ و عاشورای ۲ به شهادت رسیدند که در شمال غرب کشور تفحص شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: شهدای گمنام که در روزهای اخیر در مناطق عملیاتی تفحص شدند ۱۶ آذرماه وارد استان قم شدند و با استقبال مردم از بهشت معصومه تا معراج الشهدای باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد استقبال مردم قم قرار گرفتند و هر شب برنامه‌های در این مکان برگزار شود.

وی اضافه کرد: تا ۷ روز پس از برگزاری مراسم تشییع مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در نقاط مختلف استان قم صورت می‌پذیرد.

کد خبر 5964839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha