۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸

مدیرکل هواشناسی اردبیل مطرح کرد؛

نفوذ سامانه بارشی از عصر امروز در اردبیل

نفوذ سامانه بارشی از عصر امروز در اردبیل

اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز نفوذ سامانه بارشی زودگذر و سرد جو استان اردبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا بعد از ظهر امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی گاهی تند خواهد بود.

وی افزود: از عصر امروز نفوذ سامانه بارشی زودگذر و سرد، جو استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد؛ به طوری که از امشب آسمانی ابری و مه‌آلود توأم با کاهش محسوس دما و همراه با بارش باران در مناطق شمالی و بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه این شرایط جوی تا صبح سه‌شنبه ادامه خواهد یافت، ادامه داد: لذا توجه به هشدار سطح زرد شماره ۶۴ و سطح زرد کشاورزی شماره ۷ مرکز پیش‌بینی استان اردبیل توصیه می‌شود.

کوهی بیان کرد: با خروج این سامانه از ظهر سه‌شنبه از مقدار ناپایداری‌ها کاسته می‌شود؛ البته صبح روز سه‌شنبه در غالب مناطق مرکزی و جنوبی استان یخبندان انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته نیز آسمان غالباً نیمه ابری با وزش باد جنوبی همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5968836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • توپراق وطن گوءک تانریء IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 0
      تا این لحظه یعنی ۲۷ آزر هنوز برفی در اردبیل ما ندیدیم!!!این در حالیست که حتی در چند سال اخیر هم از اواخر آبان همواره ما شاهد برف بودیم!کاری به قبلها نداریم که برفهای یک متری هم به کرات داشتیم.بنظر میرسد تغییرات اقلیمی بسیار موثر بوده و ما که تقریبا هیچ تأثیری در آلودگیهای صنعتی نداشتیم و...