۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵

فرمانده انتظامی بابل:

رفع معضل ترافیک در بابل مطالبه مردمی است

رفع معضل ترافیک در بابل مطالبه مردمی است

بابل- فرمانده انتظامی بابل ترافیک را مهمترین معضل در شهرستان ذکر کرد و گفت: رفع آن مطالبه مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی داداش تبار عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قرن حاضر که عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات نامگذاری شده رسانه‌ها به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی در تأمین و حفظ امنیت به خصوص امنیت اجتماعی اهمیت بسزایی دارند.

وی تصریح کرد: رسانه باید با ایجاد فضای امید آفرین و به دور از هرگونه گرایش‌های سیاسی در انعکاس اخبار گام برداشته و در حد امکان احساس ناامنی را به خانه‌های مردم نبردند

فرمانده انتظامی بابل ادامه داد: امنیت، یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای یک ملت و یک کشور است و مهمترین مشکلات زمانی برای یک کشور به وجود می‌آید که در محیط کار و فضای عمومی جامعه، مردم احساس امنیت نکنند.

داداش تبار در بخشی دیگر از سخنانش مهمترین مطالبه شهرستان بابل را حوزه ترافیک عنوان کرد و گفت: اهمیت و ضرورت ساماندهی ترافیک در کلانشهرها حساس است.

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به اینکه بحث حمل و نقل عمومی در جامعه امروزی کمرنگ شده است، اذعان کرد: دولت باید با ارائه راه حل های مختلف از جمله ارائه یارانه‌هایی در بحث حمل و نقل عمومی و همچنین ارائه تسهیلات و امکانات رفاهی به این بخش کمک کند.

کد خبر 5975232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha