۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

آموزش مبلغان و راویان در دستور کار کمیته فرهنگی اربعین قرار گرفت

آموزش مبلغان و راویان در دستور کار کمیته فرهنگی اربعین قرار گرفت

توافق بر همکاری‌های سه جانبه موسسه حداث الحسین و کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین و اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در نشستی مورد تاکید قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری مهر، توافق بر همکاری‌های سه جانبه مؤسسه حداث الحسین و کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران مورد تاکید قرار گرفت.

در نشستی در بعثه مقام معظم رهبری با حضور حجج اسلام آقایان میرزامحمدی رئیس مؤسسه حداث الحسین علیه السلام و باقربیک مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین مسائل و اولویت‌های حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی اربعین مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست سه جانبه مقرر شد تفاهم نامه سه جانبه‌ای در خصوص آموزش مبلغان و راویان و اعزام مبلغ و تولید منابع آموزشی و محتواهای تبلیغی، برگزاری کارگاه‌های مهارتی و تبادل تجارب همکاری کنند.

در این نشست آسیب‌ها و نیازها و اولویت‌ها و ظرفیت‌های موجود در سه سازمان مورد بررسی قرار گرفت و توافق گردید کارگروهی با عضویت نمایندگان کمیته فرهنگی و آموزشی و اداره کل تبلیغات اسلامی و مؤسسه حداث الحسین علیه السلام تشکیل و روند اجرایی شدن توافقات را پی‌گیری نماید.

کد خبر 5977222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha