۷ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷

وزیر بهداشت:

بیمارستان تخصصی کودکان بابل در سفر دولت بهره برداری می‌شود

 بیمارستان تخصصی کودکان بابل در سفر دولت بهره برداری می‌شود

بابل- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان جدید تخصصی کودکان امیرکلای بابل در سفر دوم دولت قابلیت بهره برداری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه درحاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی کودکان امیرکلا با اظهار اینکه این بیمارستان قدیمی است، افزود: تمام رشته‌های فوق تخصصی اطفال در این بیمارستان وجود دارد.

وی باعنوان اینکه مردم منطقه استقبال زیادی از این بیمارستان دارند، گفت: با توجه به حجم بالای بیماران، ساخت بیمارستان جدید در منطقه لازم بود و در کنار بیمارستان قدیم در دست ساخت است.

وی زمان شروع ساخت بیمارستان جدید را از سال ۹۴ اعلام کرد و افزود: قبل از شروع دولت این بیمارستان ۴۰ درصد پیشرفت داشت و طی دو سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

عین اللهی پیشرفت کنونی بیمارستان تخصصی امیرکلا را ۹۹ درصد اعلام کرد و گفت: در سفر دوم دولت به مازندران این بیمارستان قابلیت افتتاح دارد.

وی با عنوان اینکه تمام نیازمندی‌های اطفال از جمله اتاق عمل، بخش‌های متنوع در این بیمارستان وجود دارد، گفت: با بهره برداری از آن، نه تنها بابل بلکه شهرهای منطقه را پوشش می‌دهد.

وزیر بهداشت ادامه داد: برنامه وزارتخانه این است که پس از تکمیل و بهره برداری بیمارستان جدید، بیمارستان قدیمی نیز بازسازی شود.

عین اللهی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام بابل در بخش پزشکی تکمیل تدریجی آن را جزو برنامه‌های وزارتخانه ذکر کرد.

کد خبر 5979275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha