۱۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹

فرماندار رزن:

قشر روحانی میزان مشارکت حداکثری را در انتخابات دوچندان کند

قشر روحانی میزان مشارکت حداکثری را در انتخابات دوچندان کند

همدان-فرماندار رزن گفت: در تشویق مردم جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات از روحانیت جامعه انتظار بیشتری می‌رود که قشر روحانی جامعه میزان مشارکت حداکثری را در شهرستان ارتقاء دوچندان دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر غفاری‌آثار شنبه در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، اظهار کرد: در بیش از ۴۰ روستای شهرستان رزن در ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف بی‌نظیری برگزار شد که این امر حاکی از آن است که باید از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری شده و زیرساخت‌های لازم در این رابطه در شهرستان توسعه بیشتری پیدا کند و مرتفع کردن کمبود روحانی سطح شهرستان یکی از مواردی است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال‌جاری خاطرنشان کرد: در ترغیب و تشویق مردم جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات از روحانیت جامعه انتظار بیشتری می‌رود که قشر روحانی جامعه میزان مشارکت حداکثری را در شهرستان ارتقا دوچندان دهند.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات ارزنده امام جمعه رزن و روحانیون شهرستان در بحث تبلیغ و ترغیب و تشویق خانواده‌های رزنی به فرزندآوری در این رابطه اتفاقات خوبی در شهرستان افتاده است که این امر نشان از تأثیرگذاری ترغیب و تشویق روحانیون در هر امری دارد.

وی با اشاره به اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به پروژه‌های شهرستان رزن گفت: به تمام پروژه‌های شهرستان از محل سفر اعتبار اختصاص داده شده و رزن تنها شهرستانی است که از این محل برای پروژه‌های زیر ۵۰ درصد آن اعتبار تخصیص یافته است.

کد خبر 5987279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha