۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳

بخشدار تخت:

دانش آموزان شهر تخت به صورت نمادین رای خود را به صندوق انداختند

دانش آموزان شهر تخت به صورت نمادین رای خود را به صندوق انداختند

بندرعباس - بخشدار تخت گفت: دانش آموزان شهر تخت به صورت نمادین رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سروش جراره با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه شبانه روزی امام جعفر صادق (ع) شهر تخت با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در یازدهم اسفند ماه افزود: مشارکت حداکثری مردم به ویژه دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رأی پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

بخشدار تخت با اشاره به اهمیت حضور نسل جوان در انتخابات پیش رو گفت: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم شود و اهمیت مشارکت در انتخابات برای این قشر تبیین شود.

سروش جراره ضمن اشاره به اینکه متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ به قبل می‌توانند در رأی گیری شرکت کنند عنوان کرد: جوانان به ویژه رأی اولی‌ها به‌عنوان اثرگذارترین قشر جامعه باید نقش مؤثر خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرعباس به همراه بخشدار تخت در پایان این مراسم به صورت نمادین، همراه دانش آموزان رأی خود را در صندوق رأی انداختند.

گفتی است ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6005597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha