۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

طی پنج روز گذشته توسط راهداران انجام شد؛

برف روبی بیش از دو هزار کیلومتر از راه های خراسان شمالی

برف روبی بیش از دو هزار کیلومتر از راه های خراسان شمالی

بجنورد_ مدیرکل راهداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۲۶۲ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی خراسان شمالی طی ۵ روز گذشته توسط راهداران برف‌روبی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۶۲ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی خراسان شمالی طی ۵ روز گذشته و مصرف هزار و ۵۲۰ تن توسط راهداران استان برف‌روبی شد.

محمد مشتری با اشاره به فعالیت ۲۴۰ راهدار و ۱۷۴ دستگاه ماشین آلات در این مدت افزود: ۱۷۷ راهدار با به‌کارگیری ۱۳۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و هزار و ۲۶۲ تن شن و نمک به برف‌روبی و یخ زدایی در محورهای اصلی اقدام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: ۸۳۰ کیلومتر از محورهای روستایی نیز با به‌کارگیری ۶۳ راهدار و ۴۰ دستگاه ماشین آلات و مصرف ۲۵۸ تن شن و نمک برف‌روبی و یخ زدایی شده است.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات برف‌روبی طی این مدت در محورهای بجنورد - آشخانه (گردنه امین الله) و بجنورد - اسفراین (گردنه اسدلی) اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: کاربران جاده‌ای برای مطلع شدن از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و شرایط جوی قبل از سفر با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

کد خبر 6008075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha