۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۷

همزمان با دهه فجر؛

۶۳۶ طرح در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود

۶۳۶ طرح در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود

گناباد- فرماندار گناباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۶۳۶ طرح با هزینه‌ای بالغ بر سه هزار و ۸۷۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۶۳۶ طرح با هزینه‌ای بالغ بر سه هزار و ۸۷۰ میلیون ریال در شهرها و روستاهای شهرستان گناباد افتتاح می‌شود.

فرماندار گناباد، بهره‌برداری از ۳۱ طرح مخابراتی با ارزش ۱۵۶ میلیارد ریال، ۲۷ منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با صرف ۲۷۰ میلیارد ریال و سه طرح دانش بنیان در مرکز رشد و فناوری با اعتبار ۴۵۷ میلیارد ریال را از جمله پروژه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: در همین ایام به طور همزمان از ۱۶۵ طرح برق‌رسانی با ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح دو دستگاه آب شیرین‌کن، آسفالت معابر، خانه ورزش، مرمت آثار تاریخی، ساختمان دهیاری و … را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح روستایی در دهه فجر بیان و تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با دهه فجر در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود.

نصیری با اشاره به افتتاح ۳۵۷ طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد گفت: افتتاح چند طرح توسعه‌ای در یک واحد فرآوری محصولات لبنی با ۳۰۰ میلیارد ریال، کارگاه تولید قطعات بتنی با ۹۵ میلیارد ریال، واحد تولید دستمال کاغذی با ۳۲ میلیارد ریال و واحد تولید شانه تخم مرغ و بسته‌بندی مقوایی میوه با ۱۴۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های بخش خصوصی شهرستان گناباد است که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

کد خبر 6010969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha