۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴

مدیرکل شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور:

اثر شوراهای شهر و روستا در حاکمیت مورد توجه باشد

اثر شوراهای شهر و روستا در حاکمیت مورد توجه باشد

بجنورد_ مدیرکل شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور گفت: ظرفیت شوراهای اسلامی شهر و روستا و اثر برجسته آن‌ها در حاکمیت نباید مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا صمیمی پیش از ظهر سه‌شنبه در همایش شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و بخش‌های خراسان شمالی که در تالار اجتماعات هتل داریوش بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: زندگی در مقاطع مختلف بر پایه انتخاب است و انتخابات یازده اسفند نیز یک انتخاب مهم در زندگی افراد جامعه تلقی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ظرفیت شوراهای اسلامی شهر و روستا و اثر برجسته آن‌ها در حاکمیت نباید مغفول شود.

وی با بیان اینکه به عنوان متولیان بخش اجرایی و شوراها نیز به عنوان ویترین حاکمیت باید اقدامات شاخص خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، افزود: مجموع این اقدامات نشان از حس مسئولیت مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور با بیان اینکه توجه ویژه به مقوله شایستگی شوراها اهمیت دارد، خاطر نشان کرد: شایستگی فردی، جمعی و راهبردی باید در تمام اعضای شوراها نمود بارز داشته باشد چون بازخورد آن به جامعه باز می‌گردد.

صمصامی گفت: الویت‌ها در مصوبات شوراها باید مدنظر باشد، چون در شایستگی جمعی و خدمتگزاری موثر است.

صمیمی خاطر نشان کرد: عدم دخالت در موضوعات انتخاباتی و استفاده از امکانات دهیاری و شهرداری‌ها نیز در برگزاری انتخابات مهم است.

وی، افزایش تعاملات و مهارت را موجب ارتقا و رشد شوراها عنوان کرد.

کد خبر 6016838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha