۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷

استاندار همدان عنوان کرد؛

اختصاص ۴۴۳ میلیارد تومان به پروژه‌های شهرستان رزن

اختصاص ۴۴۳ میلیارد تومان به پروژه‌های شهرستان رزن

همدان-استاندار همدان گفت: بیش از ۴۴۳ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های شهرستان رزن در ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان عصر شنبه در پایان سفر شهرستانی رزن اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در شهرستان رزن ۱۳۳ پروژه با اعتباری بیش از ۳۰۷ میلیارد تومان افتتاح گردیده و عملیات اجرایی ۸ پروژه با اعتبار ۱۳۶ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن شهر رزن انجام شد و بهسازی روستای خورونده و سالن ورزشی این روستا، خانه امید بازنشستگان شهر رزن و بلوار خلیج‌فارس از پروژه‌های دهه‌ی مبارک فجر شهرستان رزن نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بهسازی بیش از ۹۲ درصد از روستاهای شهرستان رزن انجام شده است، افزود: در استان ۱۴۳۳ پروژه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته که ۸۳ مورد کلنگ‌زنی بوده است.

وی با بیان اینکه برای پروژه‌های دهه‌ی مبارک فجر، ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: در دهه‌ی مبارک فجر در استان همدان ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر 6020343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha