۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

مهری مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از دستاورد های علمی ایثارگران

 ضرورت حمایت از دستاورد های علمی ایثارگران

مدیر کل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: یکی از اقدامات مهم ما حمایت از دستاورد های علمی افراد ایثارگر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی مهر، عادل مهری، مدیر کل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در نشست خبری دومین جشنواره شهید پیشرفت گفت: ما این جشنواره را با یادواره حسن مقدم نامگذاری کردیم که مرحله کشوری خود را می‌گذراند که ما سه حوزه را در آن مد نظر قرار داده‌ایم.

وی ادامه داده: اولین حوزه، حوزه علمیه است که بر اساس ملاک‌هایی در چارچوب حوزه‌های علمی تعریف شده، عزیزان به رقابت نشسته‌اند و رزومه و اطلاعات آثار علمی خود را برای ما ارسال کرده‌اند و دوستان در نهایت پس از بررسی‌های لازم اسامی افراد برتر از استان‌ها را به ما ارائه دادند.

مهری افزود: حوزه دوم بحث استارت‌آپ شاهد است و این موضوع در استان‌ها انجام گرفت و در نهایت نفرات اول تا سوم سطوح فناوری از استان‌ها معرفی شدند و در مرحله کشوری توسط عزیزان در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید مدرس و همکاری وزارت علوم داوری را در این حوزه انجام دادیم و نفرات اول تا سوم سطوح فناوری را در مرحله کشوری انتخاب کردیم.

مدیر کل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بیان داشت: حوزه سوم بحث هنری است که ما بالغ بر ۶۰۰ نخبه هنری داریم و از بین این عزیزان تعدادی را انتخاب کرده‌ ایم که در روز مراسم خدمت این عزیزان خواهیم بود.

یکی از موضوعاتی که ما از گذشته مورد توجه قرار داده‌ایم حمایت از دستاوردهای علمی عزیزان ایثارگر است که آثار علمی خود را ارائه می‌دهند و با بررسی‌های لازم عضو مرکز دانش پژوهان می‌شوند.‌

کد خبر 6022012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha