۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹

رئیس فدراسیون هندبال:

حال هندبال آذربایجان شرقی اصلا خوب نیست

حال هندبال آذربایجان شرقی اصلا خوب نیست

تبریز - رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به موفقیت های هندبال آذربایجان شرقی از قدیم الایام، گفت: حال هندبال استان اصلا خوب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل عصر دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیأت هندبال آذربایجان شرقی، افزود: رأی تمامی اعضا به رئیس جدید هیأت نشان دهنده اعتماد مجمع به آقای قوام بود که نشان می‌دهد رئیس جدید استان بایستی تمام تلاش خود را برای پیشرفت این ورزش در استان به کار بگیرند.

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: از سرپرستان قبلی هیأت تشکر می‌کنم که در زمان سرپرستی زحمات زیادی برای این هیأت کشیدند.

پاکدل یادآور شد: استان آذربایجان شرقی همواره بازیکنان بزرگی در هندبال کشور داشته است و در تاریخ هندبال استان نام‌های بزرگی دیده می‌شود که کمتر استانی این ظرفیت را داشته است.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: حال هندبال این استان چند سالی است که خوب نیست و هیچ نماینده‌ای در لیگ‌های مختلف کشور ندارد که برای استان و فدراسیون خوب نیست، لذا امیدوارم با تعیین تکلیف این استان و بکارگیری نیروی جدید در شهرستان دوباره شاهد حضور این استان در بین استان‌های برتر کشور باشیم.

حبیب ستوده نژاد در این مجمع با اشاره به وضعیت رشته هندبال در استان اذعان داشت: متأسفانه استان آذربایجان شرقی در حد و اندازه نام استان عملکرد خوبی در این رشته نداشته است و امیدوارم با انتخاب رئیس جدید رشته هندبال در استان سروسامان بگیرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: از رئیس جدید انتظار داریم تمامی شهرستان‌ها را فعال کند تا شاهد پویایی و فعال شدن هیأت استان باشیم.

ستوده نژاد اطهار کرد: با توجه به عدم وجود تیم هندبال در استان امیدواریم با کمک هیأت جدید شاهد حضور تیمی از استان در مسابقات باشیم.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی هیأت هندبال آذربایجان شرقی امروز دوشنبه سی ام بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور علی رضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به عنوان رئیس مجمع و حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رأی گیری یوسف قوام لاله با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه چهارسال به عنوان رئیس هیأت هندبال آذربایجان شرقی منصوب شد.

کد خبر 6031615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha