۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

امام جمعه کلاچای:

مشارکت بالای مردم در انتخابات شکست دشمنان را رقم زد

مشارکت بالای مردم در انتخابات شکست دشمنان را رقم زد

رودسر- امام جمعه کلاچای با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش زیر ۲۰ درصدی مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت بیش از ۴۰ درصد عملاً شکست دشمنان داخلی و خارجی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه سه راه مهم برای افزایش مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه انتخابات وجود دارد، اظهار کرد: تعمیق جهاد تبیین، رونق جهاد اقتصادی و گماردن مسؤولان اصلح و شایسته در بدنه حاکمیت را شامل می‌شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش زیر ۲۰ درصدی مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت بیش از ۴۰ درصد عملاً شکست دشمنان داخلی و خارجی را رقم زد.

رضازاده به نشست مقام عظمای ولایت با نمایندگان مجلس دوازدهم و آسیب شناسی از وضعیت مجلس یازدهم اشاره کرد و آن را نشان از نگاه هوشمندانه معظم له ذکر و از منتخبان مجلس دوازدهم خواست به آن رهنمودها تمسک تا زمینه رشد و تعالی کشور فراهم شود.

امام جمعه کلاچای تصریح کرد: تبیین وصیت نامه شهدا، نهادینه کردن فرهنگ راهیان نور، متمرکز کردن بازار هفتگی کلاچای در یک نقطه مشخص برای کنترل بار ترافیکی، پیش بینی نیازمندی‌های منطقه در آستانه سال نو و بهبود بخشی به وضعیت صف‌های خرید کالا برگ و افزایش واحدهای بیشتر مورد تاکید است.

کد خبر 6049491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      چهل ویک درصدبرای انتخابات جای اندیشیدن دارد.ابتدا باید مشارکت سیاسی مردم را تقویت کرد وبعدمشارکت اقتصادی را انتظارداشت.