۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

امام جمعه موقت سنندج:

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک همه مسلمانان و کشورهای اسلامی است

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک همه مسلمانان و کشورهای اسلامی است

سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: مسلمانان و کشورهای اسلامی و عربی باید به این نتیجه برسند که دشمن مشترک دارند و آن هم رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران سنندج با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و شب قدر اظهار کرد: عبادت در شب قدر برابر هزار شب است و این از فضیلت‌های ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: شب‌های بزرگ قدر در ماه رمضان قرار گرفته باید سعی کنید از این فرصت که شاید در سال‌های دیگر توفیق قرار گرفتن در آن را نداشته باشیم استفاده کنیم.

ماموستا خالدی تصریح کرد: دعا و راز و نیاز در شب‌های قدر داری ثواب بسیار و مورد قبول خداوند تبارک و تعالی است.

امام جمعه موقت سنندج به نزدیکی خداوند به بندگان اشاره کرد و گفت: خداوند تبارک و تعالی به پیامبر می‌فرمایند وقتی بنده‌ها در مورد من و قدرت و عظمتم از تو سوال می‌کنند بگو من دور نیستم و خیلی نزدیک به آنها هستم و هرآنچه حتی در ذهن تصور کنند را می‌دانم.

وی با اشاره به حمله تروریستی به سرکنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از سرداران و عزیزان، افزود: این امر توسط همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان محکوم است و اسرائیل با حرکات جنایتکارانه خود چهره وحشیانه خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: وقتی اسرائیل حمله به مردم بی‌گناه غزه را متوقف نمی‌کند و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشد مجامع بین المللی و شورای امنیت اگر بیش از این سکوت کنند زیر سوال خواهند رفت.

ماموستا خالدی با بیان اینکه حمله کورکورانه و ددمنشانه به سرکنسولگری ایران در دمشق نشان از نزدیک‌شدن نابودی این غده سرطانی دارد، گفت: در برابر ظلمی که امروز اسرائیل به مسلمانان در فلسطین و غزه می‌کند نباید سکوت کرد و همه مسلمانان باید به این نقطه برسند که اسرائیل دشمن مشترک آنان است و برای نابودی آن باید متحد شوند.

کد خبر 6070364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha