۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۵

استاندار خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت

استاندار خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت

مشهد- استاندار خراسان رضوی در پیامی به نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه مشهد مقدس شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در پیامی به نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه مشهد مقدس شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت یعقوبعلی نظری آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مشیت الهی بر این قرار گرفت که سید محرومان و خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامی، حین خدمت جان گرانقدر خویش را در راه اهداف مقدس نظام اسلامی نثار کند. سید شهیدان خدمت، حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران پس از چندین دهه جهاد، خدمت و درخشش در سنگر عدالت و خادمی ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیت والثنا در حالی به مقام شهادت نائل آمد که مهربان‌ترین به مردم، وفادارترین به نظام و کوشاترین در تأمین نیازهای مردم و کار برای آنان بود.

اینجانب فقدان آن مجاهد فی سبیل الله و فرمانده سپاه خدمتگزاران به ایران اسلامی را به محضر حضرتعالی، مادر بزرگوار ایشان و همسر و فرزندان داغدار آن شهید خدمت، تسلیت عرض نموده. برای آن مجاهد فی سبیل الله علو درجات و برای حضرتعالی عمر طولانی و با عزت در سایه نظام اسلامی و رهبر عظیم الشان و ولی امر جهان اسلام مسئلت دارم.

کد خبر 6115547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha