۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

شهید رییسی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بود

شهید رییسی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بود

اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهید رییسی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بود و بر اساس ارزش های الهی گام برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت سید شهدای خدمت و حماسه سوم خرداد اظهار کرد: در حادثه تلخ شهادت شهید رئیسی، ملت ایران عزادار شدند هرچند شهادت تبریک دارد و بهترین مرگی است که خداوند نصیب انسان‌های شایسته می‌کند.

وی افزود: کارنامه درخشان و افتخارآمیز رئیس‌جمهور شهید در ولایتمداری، ساده‌زیستی، فساد ستیزی، مردم‌داری، عدالت‌طلبی و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی که توأم با اخلاق‌مداری، تواضع و تقوا همراه بود که به طور قطع ذخیره‌ای گران‌بها برای آن رئیس جمهور خدمتگزار و همراهان وی است.

کریمی تاریخ را معلم انسان‌ها دانست و گفت: تحولات تاریخ، قانونمند و تابع علت و معلول است همچنین قوانین حاکم حاکم بر تاریخ یکسان است و فرازمانی و فراوانی نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در ۴۴ سال اخیر، تمام پیروزی‌ها تابع قوانین بوده و بر پایه این قوانین رخ داده است، خداوند از ما به عنوان بنده خود، عمل صالح همراه با اخلاص و تقوا انتظار دارد.

کریمی بیان کرد: عملیات بیت المقدس یکی از برگ‌های زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است که امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با اشاره به شهدای خدمت اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی وارث یک مدیریتی غربی و استبداد و تکبرانه و غیر جهادی بودیم اما یکی از دستاوردهای بی نظیر امام راحل ارائه یک مدیریت جهادی و اسلامی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امام راحل فقیهی بود که در مکتب اسلام پرورش یافته بود، افزود: امام راحل مخترع و مبدع مدیریت جهادی بودند و در دفاع مقدس این مدیریت جهادی متولد و رشد و نمو پیدا کرد.

کریمی اضافه کرد: صدام مورد حمایت بیش از ۳۶ کشور جهان بود و ۱۷ هزار شخصیت بزرگ را ترور کردند.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس آنچه در توان رزمندگان اسلام بود به میدان آمد و پیروزی از آن کشور شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، این خطه را مهد پرورش مشاهیر و بزرگان بسیاری همچون امام راحل دانست و افزود: باید تلاش شود مشاهیر و شخصیت‌های برجسته استان به نسل جوان بیش از پیش معرفی شود چرا که فرهنگ شهادت یکی از مباحثی است که همواره مورد توجه معظم‌له بوده و این همان فرهنگی است که امروز پایداری غزه را رقم زده است.

کریمی با اشاره به اینکه امروز در اندوه از دست دادن دولتمردان کشور هستیم، گفت: شهید رئیسی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بودند که بر اساس ارزش‌های الهی گام برداشتند و باید اذعان داشت که چنین شخصیت‌هایی بر قلوب مردم جای دارند و توکل برخدا و ساده زیستی چاشنی کار آنها بود.

وی افزود: امروز مردم از این شهدای خدمت بسیار زیبا تکریم و استقبال کردند و این نتیجه کار برای خدا است و هرچه برای خدا کار شود پاداش و عزت از سوی خدا نصیب می‌شود و آیت الله رئیسی پاداش خود را دریافت کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز دشمن ما را رها نکرده و هنوز بحث فتح خرمشهرها در جبهه‌های مختلف ادامه دارد.

وی تاکید کرد: خدا را شاکریم امروز نعمت ولایت بر سر جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا سرباز ولایت باشند و در این مسیر حرکت کنند.

استان مرکزی ۲۹۰ شهید گلگون کفن در سوم خرداد تقدیم انقلاب کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹۰ شهید گلگون کفن از استان مرکزی در سوم خرداد گفت: این شهدا با ایثارگری خود، برگ زرینی در تاریخ انقلاب و استان مرکزی را رقم زدند.

بهنام نظری افزود: قوه مجریه امروز عزادار کسی است که وفادار و صادق و یار رهبری و فردی خدمتگزار است.

وی گفت: شهید رئیسی تا آخرین لحظه که در ارتفاعات ارسباران جان عزیز خود را از دست داد از پای ننشست و در دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم، مسیر شهادت و سیدالشهدا همواره باز باشد چراکه شهادت افتخار است و سایه پر برکت رهبری بر سایه کشور است که جای شکر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: مسیر شهادت همواره در جمهوری اسلامی ایران باز است اما این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود.

نظری اظهار کرد: به زودی کشور شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و امیدواریم فردی انتخاب شود که در مسیر امتداد راه شهدا و پشت رهبری معظم گام بردارد.

کد خبر 6116629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha